Forum FakturaLight

FakturaLight => Problemy i pytania => Wątek zaczęty przez: KatarzynaGiermańska w Luty 18, 2017, 15:05:50

Tytuł: Dostępność programu
Wiadomość wysłana przez: KatarzynaGiermańska w Luty 18, 2017, 15:05:50
Na stronie mają Państwo zamieszczoną informację, że program jest "dostępny gdziekolwiek jesteś". Tymczasem po uruchomieniu programu na innym komputerze nie mam danych (faktur, zamówień, konterhentow). 
Tytuł: Odp: Dostępność programu
Wiadomość wysłana przez: Complay w Luty 20, 2017, 09:48:39
W tym celu należy posiadać serwer i zainstalować na nim bazę danych PostgreSQL, a następnie skonfigurować połączenie z bazą w programie.
Tytuł: Odp: Dostępność programu
Wiadomość wysłana przez: KatarzynaGiermańska w Luty 20, 2017, 18:50:16
Czy jest możliwość umówić się (telefonicznie lub osobiście) na szczegółowe informacje w tej sprawie?
Tytuł: Odp: Dostępność programu
Wiadomość wysłana przez: Complay w Luty 21, 2017, 14:53:27
Najlepiej w tych sprawach kontaktować się z administratorem sieci w firmie, jednak można oczywiście również z nami. Postaramy się pomóc w miarę możliwości.